۱۰ پاسخ

هرماه

هر ۳ ماه یه بار

وااای پسر من اینقد جیغ و گریه می‌کنه ک آدم پشیمون میشه از کوتاه کردن موهاش دیشب بعد دوماه بردیمش یعنی منو باباش دیونه شدیم

هر ۴ماه یبار

ماهی یکبار

هر سه ماه یه بار

ماهی ی بار

من تا حالا نزدم

دو یا یک ماه و نیم

آنقدر گریه می‌کنه امسال سه بار

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۳ سالگی