هرماه
هر ۳ ماه یه بار
وااای پسر من اینقد جیغ و گریه میکنه ک آدم پشیمون میشه از کوتاه کردن موهاش دیشب بعد دوماه بردیمش یعنی منو باباش دیونه شدیم
هر ۴ماه یبار
ماهی یکبار
هر سه ماه یه بار
ماهی ی بار
من تا حالا نزدم
دو یا یک ماه و نیم
آنقدر گریه میکنه امسال سه بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.