۷ پاسخ

اره ببر تو کالسکه بذارش
منم میبرم از اول
ولی خب داخل پاساژ ها یکم زشته با کالسکه رفت من نمیتونم برم راحت خرید کنم

دختر من نزدیک ب هفت ماهشه تا باحال پیش کسی نزاشتمش حتی مامانم

من از ۳ ماهگی میبرم با کالسکه، تو خونه بهش شیر میدم اونجا هم گرسنه بشه شیر خشک میدم زیاد اذیت نشدم
بچه هم گناه داره همش تو خونه باشه دیگه

ببر بابا من میبرمش انقد نگاه ماشینا ادما میکنه
اگ کالسکه میبری چ بهتر

حتما با کالسکه ببر چون تو بغل اذیت میشی

اگه کسی داری نگه دار بزار پیش هم خودت خسته نمیشی هم بچه

اگه نق نقو نیست ببرش

سوال های مرتبط