سلام اردبیلیا کسی سونو پژواک رفته؟کارش خوبه؟
#بارداری سونوگرافی

۲ پاسخ

نینیت دختر شد یا پسر🤩

آره گلم من رفتم کارش عالی وباتجربه
همیشه اونجامیرم
فقط یه بارشهرام جاهدرفتم

سوال های مرتبط