۱۸ پاسخ

به من دویست خورده ای ریختن

اونایی که سپه هستن رو ریختن؟؟

اونایی بانک سپه هستید سهام عدالت رو ریختن؟

واسه خواهرم ۵۰ تومن ریختن😄
سود سهام بابام خدا بیامرز که بینمون تقسیم شده خواهرم سهام عدالت نداره

خوشبحالت به من ۴۳۰ ریختن

من از همتون ثروتمند ترم واسه من 177 ریختن😂😂😂

من ۴۴۰🥲

خاک توسرشون برا من ۴۰۰ ریختن

برا من ۲۸۰تومن😐

ما که هیچی نداریم

برا من ۳۴۴ ریختن

۴۸۲ تومن برا من

مگه قراره چند مرحله بریزن ؟؟؟؟ یا فقط همینه

چه بانکی هستی عزیزم ؟

برای من ۵۲۱😐خاک تو سرشون

برا من ۴۴۳ تومن

منم ۱تومنی بود ۷۰۰ اومد همیشه ۱۲۰۰میومد

برا من ۴۴۰

سوال های مرتبط

مامان محمد حسام مامان محمد حسام ۵ سالگی