به من دویست خورده ای ریختن
اونایی که سپه هستن رو ریختن؟؟
اونایی بانک سپه هستید سهام عدالت رو ریختن؟
واسه خواهرم ۵۰ تومن ریختن😄
سود سهام بابام خدا بیامرز که بینمون تقسیم شده خواهرم سهام عدالت نداره
خوشبحالت به من ۴۳۰ ریختن
من از همتون ثروتمند ترم واسه من 177 ریختن😂😂😂
من ۴۴۰🥲
خاک توسرشون برا من ۴۰۰ ریختن
برا من ۲۸۰تومن😐
ما که هیچی نداریم
برا من ۳۴۴ ریختن
۴۸۲ تومن برا من
مگه قراره چند مرحله بریزن ؟؟؟؟ یا فقط همینه
چه بانکی هستی عزیزم ؟
برای من ۵۲۱😐خاک تو سرشون
برا من ۴۴۳ تومن
منم ۱تومنی بود ۷۰۰ اومد همیشه ۱۲۰۰میومد
برا من ۴۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.