خانما کیا آن تی رفتن سرویکس ۳۲بوده تا اهر دیگه مشکلی نداشتن پایین نیومده؟

۲ پاسخ

منم ان تی سی و دو بود
شما پیش دکتر رفتید؟در رابطه با استراحت چیزی نگفت بهتون؟

سر دختر اولم از اول بارداری تا آخر ۳۲ بود استراحتی هم اصلا نداشتم

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان باران☔🩷 مامان باران☔🩷 هفته بیستم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته پانزدهم بارداری