۱۵ پاسخ

مگه امسال عیدی هم هست بااین اوضاع

عید که نیست ولی من واسه خودمون و بخاطر دخترم میپزم مثل هرسال

منم لایک کن

ما هر سال یه بسته میخریم کلن ، البته ما مهمون نداریم اصلن

من عاشق شیرینی عروس ام خیلیم خوشمزه اس شاید از اون بگیرم

اووو چ خبره
من ی بسته نخودچی میگیرم چون خودم عاشقشم
ی بسته هم ازین بسته بندی ها ک توش چندین مدل داره

اگ خیلی مهمون داری حالا فوقش ی بسته دیگم بگیر

من هرسال ی سینی باقلوا می گیرم امسال هنوز از قیمت ها خبر ندارم نمیدونم

عزیزم با این اوضاع چه عید و بازدید و مهمونی😓 شیرینی خشک بگیرید برای بچه های خودتون 💙

من فقط مشهدی می خرم همین چ خبره اخه چند مدل امسال هم گرونه

من سه مدل میگیرم،برنجی،نخودچی،بروجردی، ولی هنوز نرفتم بگیرم ببینم قیمت‌ها چجوری،هرچند از هر کدوم یه جعبه یک کیلویی کافیه

ما نمیگیریم‌هر سال میریم شهرستان پیش پدر مادرمون

نخودچی میخریم😋😋

چخبره مگه اینهمه .الان کیلو ۴۰۰و خورده ای همون یه مدلش هم خیلی میشه

بسته بندی بگیر چند رنگه پیگ نیاز نیس چند مدل بگیری

چخبره دومدل بسه

سوال های مرتبط