۴ پاسخ

منم تو هفته های شما به حدی درد داشتم واسه بلند شدن و پهلو به پهلو شدن خدا شاهده زمین گاز میزدم از شدت درد

بزار برسی به هفته من اونقدر درد داره پهلو به پهلو شدن حتی بالشم زیر پام میزارم باز درد دارم

اره فعلا اولاشی 😂بعدا نمیتونی ک پهلو ب پهلو شی از درر

دکتر من گف طبیعیه درد کشاله ران و لگن درد تازگیا درد واژن هم گرفتم تیر میکشه 😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری