امروز سونو دارم دعام کنید همه چیش نرمال باشه وزنشم خوب باشه
منم این حسو دارم حتی میگم نکنه بچم وزنش و جثش کوچیکه 🥲
منم شکمم کوچیکه اصلا به حامله ها نمیخورم ولی بچه همه چیش خوبه ولی در کل تنگی نفس میگیرم شکمم سفته بچه داره به همه جام فشار میاره😅😅😅😅
منم این حس رو دارم😶🌫️
همش حس میکنم شاید کوچیکه
یا شاید آب دور جنین کمه
خیلی استرس دارم😮💨
فردا میرم سونو
دعا کن شرایط خوب باشه ان شاالله 🌱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.