۴ پاسخ

امروز سونو دارم دعام کنید همه چیش نرمال باشه وزنشم خوب باشه

منم این حسو دارم حتی میگم نکنه بچم وزنش و جثش کوچیکه 🥲

منم شکمم کوچیکه اصلا به حامله ها نمیخورم ولی بچه همه چیش خوبه ولی در کل تنگی نفس میگیرم شکمم سفته بچه داره به همه جام فشار میاره😅😅😅😅

منم این حس رو دارم😶‍🌫️
همش حس میکنم شاید کوچیکه
یا شاید آب دور جنین کمه
خیلی استرس دارم😮‍💨
فردا میرم سونو
دعا کن شرایط خوب باشه ان شاالله 🌱

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی