بیبی من مثبت شد الان باید برم ازمایش بعد برم دکتر😁

تصویر
۲۳ پاسخ

عزیزم شما با این بی بی چک بتاتون چند بود؟

#بماند_ب_یادگار

1404/12/25

مبارکه چه تست پر رنگ و قشنگی😍😍😍

چ مثبت پر رنگی

ای جانم مبارک باشه😍😍😍آره عزیزمممم یه آزمایش خون بده بعد برو برا تشکیل پرونده بارداری پیش دکترت

مبارک

مبارکه برای ماهم دعاکن

علائمتون چی بود؟

مبارکه عزیزدلم خوشحال شدم برات❤️

مبارکه

مبارکه

چه مثبت قشنگییی مبارکه

مبارکه عزیزم انشالله بسلامتی برای منم دعا کن

چ مثبت قشنگی😍😍😍
مبارکه

مبارکه گلم،چند روز تاخیر

لی لی لی لی مبارکه 🤱🤰🥳

مبارک باشه عزیزم چند روز بعد تاخیری تست زدی؟

مبارکههههه

مبارکت برو آزمایش بده بعد برو دکتر

ای جاان مبارک باشه عزیزم 😍

اخی مبارکه ارع اول برو بتا بده بعد ببر دکتر

بله مبارکه
برو تیتر بتا
بعد برو زیرنظر دکتر

کارایی ک باید انجام بدم رو میگید من نمیدونم واقعا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری