۲۲ پاسخ

سمت راستی نازک فقط چسپ هاش محکم ترن اما مضخرف چون نازک
سمت چپی خیلی خوب

همه میگن راستی خوبه ولی بنظرم خیلی نازکه فقط کشسانی خوبی داره.‌...مای بیبی سری قبلش بهتر بود

اینا دومدلن یکی کانال داره یکی معمولی روشم نوشته
اونی که کانال داره من خیلی بیشتر میپسندم جذبش بهتره قسمت چسبش حالت کشسانی داره

وای من میخواستم یه تاپیک بزنم برا مای بی بی
سمت چپی واقعا چرته
سمت راستی فوق العاده کشسانی بالایی داره اون قسمت چسب که رو کمر میاد خیلی کش میاد
من خودم پوشک مولفیکس استفاده کردم گفتم یه بار این دو تا رم بگیرم ولی سمت راستی خیلی خیلی حتی بهتر از مولفیکسه 👌🏻👌🏻👌🏻

سمت چپی خوبه سمت راستی خیلی مسخرس وقتی میبندم برای پسرم خیلی محکم میبندم هنوز دوبار هم ادرار نکرده پر میشه جلوش خودش میره پایین میفته پوشک خیلی جنسش بده بااین حال خیلی محکم میبندم سمت چپی خیلی خوبه

این سمت راستی تازه اومده میگن ضد حساسیته

سمت راستی اصلا نم نمیده و چون کانال داره جیش رو خوب جذب میکنه آویزون نمیشه
من مولفیکس پیدا نکردم سمت راستی رو گرفتم واقعا راضیم
چون قبلا وقتی کوچیک تر بود مای بیبی سمت چپی رو گرفتم همش نم پس میزد و متنفر بودم ازش الانم خودمو اماده کرده بودم دیدم نههه خیلی باحاله

سمت راستی اصلا جذب ندارع اتفاقن زوداویزون میشه

آپدیت شدن🫤

سمت راستی کانال داره کشسانی بیشتری بیشتری داره

فرقی ندارن ولی جدیده بنظرم خیلی بهتره قبلیه

سمت راست عالیع

سمت راستی مزخرفه نازکه
ولی چپیه خیلی خوبه
منم تازه شوهرم از سمت چپی خریده خیلی بی کیفیته
قیمت هاشو میدونی جفتشونو؟؟؟

راستی کانال داره جذبش بیشتره

راستی عالیه

فرقی ندارن زیاد

سمت راستی عالیه اصلا نم نمیزنه کشسانی بالایی داره

سمت راستی خیلی خوبه جذب بالایی داره پس نمیده شب تا صب بستم اصلا پس نداده

من حس میکنم راستی مزخرفه

منم دیشم ازمدل جدید گرفتم البته به اصرار شوهرم میخاستم بپرسم نمیدونم چی ب چیه🫠گفتم اگ بد باشه خودتو پوشک میکنم باهاش🤣🤣🤣

کدوم بهترهههه

دقیقااا منم موندممم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی