سلیقم نیس اصلا
ی جوری میگین قشنگ نیستا 🤣🤣
اگ همینو بدن دست همینا ک دیس لایک میزنن رو هوا میقاپنش
عزیزم ارزش طلا پایین نمیاد هیچ جوره ام طلا زشتی نداره ب نظرم چون خاصیتشو حفظ میکنه و سنگینه
خیلی ام قشنگه مبارک جونت گلم دستش درد نکنه ک تو این اوضاع ب فکر خوش حال کردنت بوده 🫀
خیلی نازه 😍 😍 😍
اهمیت نده به حرف بقیه بنداز من هر چییی شوهرم بخره قبول میکنم حتی اگه متنفر باشم
اینجوری به چشم نمیاد بندازی خیلی شیکههه
ندوست
خواهرشوهر کش کی بودی تو جاری کش کی بودی تو🙃😄
نه قشنگ نیست بنظرم
آره بابا هرچه از شوهر رسد نیکوست، مهم اینه که تو او وضعیت طلا گرفته😀
قدیمی طور هس
نه نخر اویز قشنگ نیست
اره خیلی مبارکت باشه عزیزجان❤️🍬🥲
خیلی پیچ میچیه
طلا باشه زشت باشه البته ک اینیی برای شما خریدن خیلیم قشنگه مبارکت باشه گلم
پوستت سفیده بهت میاد مبارک باشه
بابا دختر تو به نظر ما چ کار داری
مبارکت باشه
بنداز جلو شوهرت ک خوشش بیاد دوباره تکرار کنه این کار خوبشو
مهم اینه طلاس و شوهرت با عشق خریده
برو بده بندازه گردنت 🙂↔️❤️
طلا باشع هر مدل باشه قبوله 🤣🤣
خیلی قشنگه عزیزم مبارکت باشه
گلم میشه درخواست منوقبول کنی
مگه مهمه قشنگ باشه؟ همین که طلاست خوبه
تازه این مدلا وقتی میپوشیشون زیبایشونو نشون میدن، معمولا کارمزدشونم کمتره
به دل خوش استفاده کنی
خیلی قشنگه
طلا باشه مهم نیست
طلا باشه قدیمی باشه
مبارکه
یاسمن جان مبارکت باشه عزیزم❤️
همین که تو این شرایط همسرتون به فکرتون هست خیلی باارزش و قشنگه، از نظرشون زیبا اومده که خریدن و البته که مهم نظر شما و همسرتونه، به بقیه کاری نداشته باش چون سلیقه ها متفاوته😉
مبارکت باشه مناسبتش چیه
ولی پولش قشنگه
میدونی چند پولش شده
کلاهتو بنداز هوا
طلاباشه هرچقدر که هست. مبارکت باشه
منم مثل همین دارم البته ۳۰ گرمه ۴ سال پیش مادر شوهرم گرفت واسم
بنظرم شیکه قشنگه
مهماینه توکرونی طلا خریده برات
لذت ببره😆
☹️نه خوشم نیومد
خیلی قشنگه مبارکت باشخ عزیزم
چون سلیقه همسر هست بله
قشنگه مبارک باشه
دیگه چاره چیه باشه ممنون
قشنگه عزیزم 😍😍
قشنگه مبارک باشه
سلیقه من نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.