نه اصلا
اگر خوب غذابخوره نه
ولی اکثرا لاغر میشن دخترمنم لاغرشد
اگ غذاخوردنش خوب باشه ن عزیزم
پسرمن چون غذا نمیخوره
سه ماهه از شیر گرفتم روز به روز لاغرتر میشه
شیر هم توخواب میخورد نه بیداری
اولا اره
بعدش تپل میشن
اره بنظرم
اگه خیلی میخورده آره
البته بخاطر شرایط روحیشونم هست
اگه غذاخوردنش خوب باشه زیادنه
من پسرمو ۱۸ ماهگی از شیر گرفتم خداروشکر زیاد لاغر نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.