دست خطشون تو حلقشون 😐
خداداند😐😂
هر۱ساعت
صبح ناشتا بخور عزیزم
منم دارم میخورم خیلی خوبه معده دردم خوب شد
فک کنم باید صبح ناشتا باشه
گفتی تهوع نداری که. معدت چه مشکلی داره؟
فک کنم نوشته صبح ناشتا
شبیه همینه
صبح ناشتا بخور
منظورش همین بوده
نمیدونم چی نوشته ولی من اینو صبح ناشتا میخوردم واسه رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.