این چی نوشته دوستان

تصویر
۸ پاسخ

دست خطشون تو حلقشون 😐

خداداند😐😂

هر۱ساعت

صبح ناشتا بخور عزیزم
منم دارم میخورم خیلی خوبه معده دردم خوب شد

فک کنم باید صبح ناشتا باشه
گفتی تهوع نداری که. معدت چه مشکلی داره؟

فک کنم نوشته صبح ناشتا
شبیه همینه

صبح ناشتا بخور
منظورش همین بوده

نمیدونم چی نوشته ولی من اینو صبح ناشتا میخوردم واسه رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان ☆ گل پسر ☆ مامان ☆ گل پسر ☆ ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🤱🏼🍓 مامان توت فرنگی🤱🏼🍓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان .
 انا مامان . انا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری