دوستان کسی از ازمایش تیروئید سردر میاره!؟

تصویر
۴ پاسخ

خیلی خوبه

خوبه تو ۳ ماه دوم باید زیر ۳ باشه.
هرماه ازمایش بده

خوبه معمولیه تیروئید

خوبه دارو میخوری؟؟

سوال های مرتبط

مامان ستایش مامان ستایش هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماه نیل مامان ماه نیل روزهای ابتدایی تولد
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وحیده مامان وحیده هفته سی‌وسوم بارداری