خانما از جواب آزمایش تیروئید سردر میارید؟

تصویر
۶ پاسخ

خوبه منم همینه اما قرص میخورم

زیر ۲/۵خوبه
ولی قرصتو با یکم تغییر به دستور خود پزشک باید تا اخر بارداری بخوری

خوبه، واسه من فک کنم ۵ بود.دکتر قرص داد گفت باید برسه به ۲.۵

نرماله آزمایشات دیگه t3وt4ننوشتن براتون؟

خوبه گلم

خوبه.

سوال های مرتبط

مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ستایش مامان ستایش هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان راشین و مهرشین مامان راشین و مهرشین هفته بیست‌ونهم بارداری