این مدل ناخن چطورههه؟؟؟
#فرزند پروری
#شیرمادر
#پوشک
#شیر خشک

تصویر
۱۱ پاسخ

من خودم انقدر تیز و بلند دوس ندارم ولی طرحش قشنگه

فکنم موقع شستن مدفوع خودتو زخمی کنی🥲😂

اینو میخاستم بزنم اما متاسفانه رنگ قهوهایش تموم شده بود

تصویر

اره قشنگه

خیلی شیکههه ولی یکم گرد تر باشه نوک

خوشگله منم این مدل کاشت کردم

من اینو برا عید زدم

تصویر

خوجقلههه😍

این طرح من زمستون زدم
البته تو واقعیت تیره تر بود

تصویر

خیلی قشنگه

خیلی خوشگله

سوال های مرتبط

مامان ماهلـــــین🌜 مامان ماهلـــــین🌜 ۱ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی