۲ پاسخ

سلام عزیزم.من موقع تخمک گذاری فقط کمی ترشح دارم که دیگه میدونم..دکترم گفت ۱۱ و ۱۳ سیکل آزادسازی بزنم و ۱۲ و ۱۴ و ۱۶ کلا یه شب در میون نزدیکی

سلام گلی، شما چندروز بعداز زدن ازادسازی، درد تخمک گذاری حس کردی؟؟ چ علایمی داشتی بعدش؟ و اینکه دکتر بهت گفت کی نزدیکی کنی؟

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری