سلام عزیزم.من موقع تخمک گذاری فقط کمی ترشح دارم که دیگه میدونم..دکترم گفت ۱۱ و ۱۳ سیکل آزادسازی بزنم و ۱۲ و ۱۴ و ۱۶ کلا یه شب در میون نزدیکی
سلام گلی، شما چندروز بعداز زدن ازادسازی، درد تخمک گذاری حس کردی؟؟ چ علایمی داشتی بعدش؟ و اینکه دکتر بهت گفت کی نزدیکی کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.