😍😍😍
منم زایمانم دو تیره❤️❤️
چن روز با من فرق داری کاش بسلامتی این روزا هم تموم بشه
مبارکه بسلامتی 🥳
بسلامتی و با دل خوش
مبارکه عزیزم
منم دو روز دیگه دو رقمی میشه
سوالی داشتم ببخشید میپرسم شما هم بالای واژنتون وحتی یکم پایین تر احساس درد هر ازگاهی و سنگینی میکنید یعنی بچه هست
و حرکات بچه را خیلی احساس میکنید
ممنون میشم جواب بدی
ای جان مبارکه😍😍
بسلامتی گلم❤️😘
بسلامتی ❤️❤️❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.