۶ پاسخ

دقیقا بعد واکسن چهار دختر من رفلاکسش بدتر شد

منم همینو فک میکنم از وقتی واکسن زده کولیکش بیشترشده اول اینجورنبود خیلی توخواب ناارومی میکنه

چند روزه واکسن زده؟

زمانی ک رفلاکس شدید میشه بچه چون گریه میکنه نفخ هم زیاد میشه کاملا درست متوجه شدی

حست درسته چون پاراکید میدی پاراکید باعث تشدید رفلاکس میشه
منم همین مشکل داشتم دکتر رفتم دکتر گفت

بچه منم بعد اون نا اروم شده

سوال های مرتبط