برای کنترل معده درد چیکارمیکنید
ترش کردن ونفخ شدید

۸ پاسخ

من تا اذیت میشم ماست میخورم بهتر میشم

آدامس نعنایی میخوردم

غذات را حجم شو کم کن و دفعات را بیشتر کن
رو هم رو هم خوراکی نخور
عرق نعنا یا نعنا تازه بخور
آب و مایعات وسط غذا نخور

پنتوپرازول ناشتا میخورم وقتی هم بعد از ناهار یا شام حالم بخاد بد بشه شربت آلومینیوم ام جی میخورم

والا من درد نداشتم ولی بشدت ترش میکردم و نفخ داشتم و رفلاکس خیلی شدید کلا نفس کشیدن برام منع کرده بود لامصب ..قرص لانزو 30 هرروز صبح ناشتا و دایمتیکون جویدنی با هروعده غذا کلا اوکی شدم از هفته 6 میخورم تا الان

من صبح ناشتا فاموتیدین میخورم تو روزم اگه خیلی اذیت شم عرق نعنا

بیسکوییت ترد یا نون خشک واسه ترش کردن معده خیلی خوبه

حجم عذاتو کم کن دفعاتشو زیاد کن

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان کوچولو 🤴 مامان شاهان کوچولو 🤴 ۵ ماهگی