۸ پاسخ

من یه قسمت هست میدونم‌محدوده لگن هست اصلا خودمم نقطه درد رو پیدا نمیکنم ،حین راه رفتن و نشستن و جابه جا شدن درد داره🥲

وای اره بخدا دقیقا👌🤦🏻‍♀️

ها من اصن نمیدونم واژن و دنبالچه و نمیدونم اینجا و اونجا اصن میتونه درد بکنه 😐😐

من که مث آدمای لنگ از همون اول از درد می لنگیدم

والله من الان اون قسمت سمت راست لگنم درد میکنه الان دو سه روز میشه انگاری پام گیر کرده ول نمیکنه

دقیقااااااااا

واقعا ۹ماه بدتر یهو ی دردی میاد میگی تا صب زایمان میکنم‌صب میشه دیگ خبری نیست😂😂

😂😂😂

سوال های مرتبط