۹ پاسخ

برا سوتغذیه ها امروز شارژ شد


هرروز یه اسم جدید میزارین براش 😂

اره ریختن
چرا طرح یسنا ندادن اخه

واسه ما ریخته بودن مادیروز خرید کردیم فک کنم سه تومن بود

براماهم واریزنشده..اخبارگفتش که براسوتغذیه واریزشده؟

اره الان تو خبرا خوندم ک امروز واریز میشه

برای من ماہ قبل ریختن یعنئ این ماھم میریزن؟؟
برای کسی ریختہ شدہ
سوال منم ھست

برای بچه ها سو تغذیه واریزرکردن

تو برنامه شمیم نصب کن اگه ریخته باشن برات نوشته دیگه راحت

اصلا نشنیده بودم همچین چیزی رو

سوال های مرتبط