حداقل ۲۰۰ سی سی حداکثر ۴۰۰ تا
کم بهش میدم پاستوریزه
روزی دوبار شیرخشک میدم بهش
ولی گاهی عصرونه بهش کیک و شیر میدم نصف لیوان بهش
دکتر پسرم گفت روی یک لیوان . باقی رو باید مثل آدم بزرگا ۳وعده غذا بخوره و با میان وعده
من از شیرپرچرب پاکتیا یه دونه عصرونه بهش میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.