۴ پاسخ

حداقل ۲۰۰ سی سی حداکثر ۴۰۰ تا

کم بهش میدم پاستوریزه
روزی دوبار شیرخشک میدم بهش
ولی گاهی عصرونه بهش کیک و شیر میدم نصف لیوان بهش

دکتر پسرم گفت روی یک لیوان . باقی رو باید مثل آدم بزرگا ۳وعده غذا بخوره و با میان وعده

من از شیرپرچرب پاکتیا یه دونه عصرونه بهش میدم

سوال های مرتبط