نی نی #پوشک#شیرم
خانما روبیکا ی شمام قطعه؟؟؟؟

۹ پاسخ

مال من درسته

الان وصل شد

من که نمیرم تو روبیکا اصلا ولی نت خیلی ضعیفه ایتا هم به زور باز میشه

نه ولی بع شدت ضعیف

پیام نمیشه براری داخل گروه

اره قطع شده

اره واس من الان کلا پیامم نمیره

اکثرا میزنه بروز رسانی خسته کرده از ظهر کلا داغونه

بله هیچی نمیاره از دیروزه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۶ سالگی