مال من درسته
الان وصل شد
من که نمیرم تو روبیکا اصلا ولی نت خیلی ضعیفه ایتا هم به زور باز میشه
نه ولی بع شدت ضعیف
پیام نمیشه براری داخل گروه
اره قطع شده
اره واس من الان کلا پیامم نمیره
اکثرا میزنه بروز رسانی خسته کرده از ظهر کلا داغونه
بله هیچی نمیاره از دیروزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.