۱۰ پاسخ

گابرینی و ویولت محشره

من تازه گابرینی گرفتم خوبه راضیم قبلا کالیستا بنفش داشتم خیلی بد بود ریزش دارع همش زیر چشات سیاه میشه

من مارک نوت خریدم راضیم ببین اینو دارم ارزونه ولی خیلی خوبه فقط اولش یکم خیسه

تصویر

اسنس دارم من

یورن خیلی خوبه

بل در مشکی ، یورن اینا خوبن حجم دهنده هستن
توی رنج تا ۱۵۰۰ باید باشن الان
من چندبار بل خریدم خودم فقط تنها ایرادش اینه موقع شستن زیر چشم میریزه

اینو خریدم.

تصویر

از یه جای معتبر بخر پلاستیکی فیکه خریدی

کالیستا بنفش عالیه

دوسه اصل اگه گیرت بیاد خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💟 پرنسس مانیسا مامان 💟 پرنسس مانیسا ۶ سالگی
مامان 💟 پرنسس مانیسا مامان 💟 پرنسس مانیسا ۶ سالگی