گابرینی و ویولت محشره
من تازه گابرینی گرفتم خوبه راضیم قبلا کالیستا بنفش داشتم خیلی بد بود ریزش دارع همش زیر چشات سیاه میشه
من مارک نوت خریدم راضیم ببین اینو دارم ارزونه ولی خیلی خوبه فقط اولش یکم خیسه
اسنس دارم من
یورن خیلی خوبه
بل در مشکی ، یورن اینا خوبن حجم دهنده هستن
توی رنج تا ۱۵۰۰ باید باشن الان
من چندبار بل خریدم خودم فقط تنها ایرادش اینه موقع شستن زیر چشم میریزه
اینو خریدم.
از یه جای معتبر بخر پلاستیکی فیکه خریدی
کالیستا بنفش عالیه
دوسه اصل اگه گیرت بیاد خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.