سلام کیست چه علائمی داره؟

۳ پاسخ

درد شدیدی داره موقع پریود شدن حالت تهوع داری موقع دفع کردنش یهو شکمت درد افتضاحی میگیره حالت تهوعت زیاد میشه و یه تیکه میفته! قبل دفعش هم کمردرد و زانو درد داری شکمت خیلی زیاد تخمدانات خیلی زیاد و سینه هات خیلی زیاد درد میگیرن! خلاصه بدترین حس روی زمینه کیست داشتن

پریودی نامنظم درد پهلو درد زیر دل

سوال منم هست
و اینکه برای درمانش چه باید کرد

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری