۴ پاسخ

بزرگترین علامتش،نازایی .. چسبندگی،،کیست شکلاتی . دل درد زیاد قاعدگی

سلام عزیزم. من ۷ساله متوجه شدم که درگیر اندومتریوزم. خاستی باهام صحبت کن

سلام وقت بخیر ممنون میشم آخرین تاپیک منو جواب بدبد

درد زياد پريودي، خون ريزي لخته اي ، گاهي اون سمت تخمدان كه كيست داره تير ميكشه ، گاهي درد به معقد ميزنه و تير ميكشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری