کسی تجربه ی کیست آندومتریوز و داره ؟

۵ پاسخ

سلام دوستان برا کیست و وروژست خوبه یا ال دی به من دکتر ال داده اما درد دارم هنوز

بله من

من کیست داشتم و فیبروم
کیست برطرف شد وبی هنو فیبروم دارم

بله من دارم همچنانم هست

بری دکتر دارو میده خوب میشه

سوال های مرتبط