۸ پاسخ

رو تغذیت کارکن حله نگران نباش

من ۲۹هفته رفتم ۱۱۷۴بود اشکال نداره سونو رنگی بده

سونو رنگی همون داپلر هست اره من دادم

من ۳۰هفته سونو دادم ۱۴۰۰بود دکتر گفت کمه سونو داپلر هم انجام دادم خداروشکر مشکلی نداشت دکتر گفت احتمالا ریزه میزه‌س خودش ، بهم لیدی میل داد تغذیمم بهتر کردم دیروز که رفتم سونو خداروشکر وزنش بهتر بود ، استرس نداشته باش اصلا بادوم و بادوم هندی خیلی برا وزن بچه خوبه ،حلیم کباب و از حبوبات هم نخود خیلی خوب وزن میده

آبگوشت عدسی حلیم آش
لوبیا پلو کدوپلو کباب کوبیده زیتون یا روغن زیتون کره محلی
انواع آلو و آلوچه اینا. رو بخور خشک تِک نباش😀

یکم تغذیتو درست کن خوب میشه عزیزم

منم 29 هفته 5 روز رفتم گفت 1600 بعد الان رفتم ماشالله خیلی وزنشم خوب بود اصلا نگران نباش اوکی میشه بزار هفتت بیاد بالاتر

دقیقا 29 هفته و 6 روز رفتم 1450 بود

سوال های مرتبط

مامان فندق👼🏼🎀 مامان فندق👼🏼🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری