۹ پاسخ

هیچوقت برنگرد اون خونه هم بفروشین بزنین به یه زخمی خب

ببین من همش میومدم صفحه تو چک میکردم ببینم تاپییک میذاری یا نه
واقعا خوشحالم برگشتی

پدرشوهرت بندریه

شده برو کار کن کمک حالش باش اما تو یه خونه باهاشون نباش

چطوری به شوهرت گفتی؟ چی گفتی؟
از همون اول باور کرد؟ چطوری گفتی؟

متاسفم عزیزم من الان داستان تو خوندم چه آدمایی پیدا میشن🙂 بنظرم به هیچ وجه برنگرد حتی اگ تو خیابون بخوابی یه غریبه بهت دست درازی کنه شرف داره به اینکه پدرشوهرت و محارمت باهات این کار کنن مادر شوهرت هم خیلی اصرار کرد بنظر من باید بهش بگین شوهرت بگه به مادرش

عجب داستانی داشتی
خدا قسمت هیچکس نکنه.....خیلی حس بدیه

ب نظرم ارزش داره سختی بکشی
اگه خیلی زنگ میزنن و میگن ک‌خونه خودتونه برگردین....بگو اصلا اونجا راحت نیستم و ی بهانه ای بیار
اگه دیدی واقعا قصدشون خیره و خیلی اصرار دارن که خونه خودتونه .....خونه اونجا رو بده اجاره و همون پول رو خودتون بابت کرایه خونه بدین که بابت کرایه خونه بهتون فشار نیاد. ولی خواهش میکنم دیگه ب اون خونه برنگرد
تو خانم بزرگ و عاقلی هستی ولی ی دختر کوچولو داری ک هنوز خوب و بد رو نمیدونه. خدایی نکرده ممکنه ب دخترت نظر بدی داشته باشه


بعضی آدما مریضن بیمارن واقعاً

شاید شوهرت بعد چند وقت خسته بشه بگه برگردیم؟... اگه نگفت تو نرو ان شاءالله این اوضاع به خوشی تموم میشه همه چی میفته رو روال اونوقت اگه برگشته باشی افسوس میخوری

قضیه پدرشوهرتو همسرت و مادرش میدونن؟

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی