بیمه تکمیلی شرایطش چجوریه؟

۲ پاسخ

عزيزم من همسرم از حقوقش کم میکنن ماهی ۲تومن خودم وخودشو بیمه تکمیلی کرده

یا از محل کار همسرت باید اقدام کنی.یا بیمه تکمیلی کارگران از خانه کارگران‌اگه هیجکدوم رو نیستید بیمه انفرادی سامان میتونی تکی بیمه تکمیلی کنی یا خانوادگی....برای زایمان اگه میخوای باید بیمه سامان ۹ ماه بگذره بعد برای هزینه زایمانش فعال شه.اونام فکر کنم باید ۳ماه بگذره از بیمه‌تکمیلیتون بعد

سوال های مرتبط

مامان الیسا مامان الیسا ۵ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی