افسردگی با خستگی فرق داره،الان خسته ای چون شرایط بارداریت سخت شد وضع کشورم باعث استرست شده، من افسردگی بعد از زایمان داشتم اینجوریه که عاشق بچتی ولی نمیخوای باشه، حتی اگه شدید باشه آدم به کشتن خودش یا بچش فکر میکنه، ایشالله که هیچکس تجربه ش نکنه
از الان دنبالش نرو تلقین نکن
الان همه افسرده هستن چیزی به اسم افسردگی سال نو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.