برای کسایی ضرر داره که قندشون بالاست،مصرف زیاد دیابت بارداری میاره
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
آره دیگه قند داره
بله بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.