امان از بزاق دهان زیاد
خسته شدم خسته

۳ پاسخ

برا منم زیاد بود شبا روی بالش سرازیر هم میشد الان دو روزه دهنم خشک میشه فکر کنم قند گرفتم

انقد زیاده ادم میمونه چیکارش کنه😐🤦🏻‍♀️

واااااای مث من😭😭😭
اصلا نمیتونم قورت بدم اگه ذره ای بره پایین بالا میارم
همش دارم تف میکنم جایی میرم همش دستمال جلو دهنمه وااااااقعا خسته شدم😭💔

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷 مامان دختری🩷 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی