خسته شدم از دمیترون خوری😭

۹ پاسخ

منم میخوردم🤦‍♀️

سعی کن صبحها توی تخت ابجوش و لیموترش بخوری بعد پاشی.من اینجوری خوب شدم

عزیزم یه روز امتحان کن شاید جواب داد
روزی نصف قرص بخور شاید با همون نصف قرص حالت خوب شد
من تو هفته های شما روزی یک چهارم قرص دمیترون میخوردم حالم خوب می شد

من نیز هم😅😁

منم هنوز میخورم😭😭😭

ب ٦ تاثير نداره؟
سعى كن دميترون زياد نخورى

منم هرروز دارم میخورم

هنوز تهوع داری

‌برا تهوع میخوری

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا و برسام مامان بردیا و برسام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان برسام مامان برسام ۳ ماهگی