خانما من بتام خیلی بالاس مشکلی نداره؟

تصویر
۷ پاسخ

برعکس من که با نه هفته بنام ۲۰۰بود و به نظرم خیلی کم بود ولی مامانی گهواره گفتن اشتباه از آزمایشگاه هست☹️

سونو بده

بعد ده روز رفتی ازمایش؟

ن چراباید مشکلی داشته باشه

شاید دوقلو باشه😍

ن خیلی خوبه ممکنه دوقلو باشه

چن روز تأخیری

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم هفته هفتم بارداری
مامان کوچولو💙💙 مامان کوچولو💙💙 هفته هفدهم بارداری