۲ پاسخ

خوبه عزیزم خیلیا همینجوری میشن طبیعیه

خیلی خوبه عزیزم ولی برای چهار روز تاخیر بنظرم یکم بالاس...البته آدم به آدم فرق میکنه...شاید خیلی زود لقاح تشکیل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان نینی🩵👼🏻 مامان نینی🩵👼🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری