عدد بتام نرماله؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام عزیزم. بنظر برای ۷ هفته زیاده. یا هفته تون بالاتره، یا مثلا ممکنه دوقلو باشه یا علت های دیگه. با دکترتون مشورت کنید

فک کنم تو دوره سه ماهه دومی یا چی

مال منم ۱۴ هزار بود عالیه

نکنه دوقلویییی😻

نرمال نیست عالیهههههه😻😻😻😻😻

سوال های مرتبط

مامان نینی🩵👼🏻 مامان نینی🩵👼🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته شانزدهم بارداری