بهتره آزمایش بدی اگر کمبودشو داشته باشی باید استفاده کنی
والا من هنو ازمایشم ندادم ولی دکترم برام۶۰تا نوشته هرروز بخورم ۱۰۰۰
د ث سه ماه اول بارداری مشکل نداره
اگ ضرر داشت جز مکملهای اصلی ک روزانه باااید بخوریم نبود😑
باید بخوری
فولیک اسید و d3 باید بخوری گلم
ربطی به کم و زیاد تو بدنت نداره باید بخوری چون بیشتر از چیزی که نیاز بدن هست باید باشه رفتم دکتر هیچ قرصی رو بدون ازمایش بهم تجویز نکرد بجز اسیدفولیک و دی 1000 همه باید از اول تا اخر بخورن هر روز
نه عزیزم برعکس خیلی هم واجب و ضروریه
بستگی به ویتامین دی بدنت داره.اگه کمبود داری حتما هرروز باید بخوری
بایییییددد خوردههه بشههه
سلام روبیکا گروه داریم برای بارداری اقدام سوال هایی که نمیدونن از خانمای با تجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگه میخوای عضو بشی تو روبیکا پیام بده تا عضوت کنم misagh457
اتفاقا باید از اول بارداری بخوری d31000
ضرروریست
ضروریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.