همین الان آنلاین با زردی ۱۱و نیم🥴
من 8بود .دستگاه گرفتم .11که خیلیه .بنظرم خودت برو دستگاه بگیر دوشی بزاریش خوب خوب میشه
من ۱۱ بود گفت ۳ روز باید بزاری زیر دستگاه
خودتون مصرف کنید ب بچه ندید از طریق شیردهی زردی خوب میشه
یک قاشق مربا خوری ترنجبین و یک دانه شیر خشت در یک لیوان اب جوش حل کنید و تو قوری بریزید۱۰ دقیقه دم کنید روزی ۲ بار مصرف کنید تا چند روز زردی خوب میشه
خداروشکر عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.