من ۱۴/5 بود زردی دخترم گفت یه روز بمونه دستگاه من دوروز گذاشتم ولی بعدش نبردم ببینم چقدر شده
پ باید ۱۵ب بالا بشه ک کار از کار گذشته برا دستگاه😑دستگاه اجاره کن بیار خونه الانم زباده باید زیر ۷باشه
پسر من زردیش ۱۲بود سه روز گذاشتیم دستگاه
یه دکتر دیگ ببر دکتر دخترم دستگاه داد حتی نامه بستری هم داد ک اگه زیر دستگاه نموند بستریش کنم
یه دکتر دیگم ببر، فقط به یه تشخیص قائل نشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.