۴ پاسخ

قطره آ د حتما باید بدید اگر نگفت چون بهداشت میده نگفته باید می‌پرسیدی

منم فقط آ د میدم.بعضی اوقات دلش درد بگیر گریپ میکسچر.خداروشکر نینی شما مشکلی نداره.اگه میخوای چکاپ ببری همین دو سه روزی ببر.چون تا ۱۵ فروردین باز معلوم نیست دکتر خوب باشه یا نه

چرا قطره آ د نداد بهت تو این سن ک مولتی نمیدن فقط قطره آ د و دارو برای کولیک همین

مرکز بهداشت همون روزای اول قطره آد میده
بچه تا ۶ماهگی فقط باید آد بخوره
بعدش مولتی و اهن شروع میشه

سوال های مرتبط