نه فقط باسینه مرغ درست کن با کالباس ضررداره
نه خیلی هم مقوی هست وزن بچه رو هم زیاد میکنه فقط سعی کن با سس کم چرب یا سس رژیمی پرو کاله استفاده کنی که وزن خودت زیاد نشه. از کالباسم استفاده نکن بجاش از مرغ استفاده کن داخلش نخود فرنگی یا نخود پخته شده هم استفاده کن
سس کم بزن با مرغ درست کن
نه نوش جان فقط سوسیس کالباس نداشته باشه به جاش مرغ بزنید
نه ضرر نداره اگر با سس تهوع میگیری ماست چکیده و روغن زیتون کم و فلفل سیاه کم بزن
من یکی دوبار خوردم
نه عریزم بخور به اندازه
ن عزیزم میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.