۱۰ پاسخ

من اونت دادم

اولترا ایر اونت میدم راضیم

من هی اور شی گرفتم عالیهه

من اونت دادم بهش

من به دخترم بی بی لند ارتودنسی میدم خیلی خوبه عصای دستمه گاهی اوقات بهونه میگیره میدم آروم میشه میخوابه

تصویر

اونت بگیر

من ارتودنسی بی بی لند گرفتم خوبه مشکلیم نداره

بی بی لند به صرفه تره چون باید هر ماه عوض شه
بازم اکثرا اونت میگیرن بستگی داره دیگه

من اونت دارم پستونک فقط یدونه بگیر هزینه اضافی نکن یهو میبینی بچه پستونک نمیگیره

اره لطفا اینجا بنویسید
و اینکه اصلا بدیم یا ندیم؟من خیلی دو دلم که بدم بهش یا نه

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان مائده مامان مائده ۱۴ ماهگی