۶ پاسخ

من مدل بادومی suavix گرفته بودم برای پسرم. اونم اصلا قبول نمیکرد. ما هی میدادیم ولی پرت میکرد بیرون. ناامید نشدیم و هر بار نیاز بود پستونک میدادیم و گاهی قبول میکرد و بیشتر اوقات مینداخت بیرون. اما از دیروز خیلی بهتر قبول میکنه پستونک رو. میتونم بگم شاید یکی دوبار در روز میندازه بیرون

اونت اکثر بچها میگیرن
من اونت صفر تا شیش ماه گرفتم

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

اونت عالیه

سلام عزیزم دختر منم نمیگیره کاری نمیشه کرد تا الان سه تا پستونک تعویض کردم ... گاهی اوقات میگم شاید حکمتیه
حالا الان بگیره چطوری باید بعدا که بزرگ تر شد ازش بگیرم 😂😵‍💫 والا منصرف شدم

پسر منم نمیگیره😢

سوال های مرتبط