منم پریشب از پله ها لیز خوردم مردمو زنده شدم کمرم کلا کبود شد اما خداروشکر سونو دادم خوب بود همچی انشالله ک چیزی نیست نگران نباش عزیزم
آخی
ای بابا
خانما ممنونم از همگی
یه آبمیوه خوردم دراز کشیدم داره تکون میخوره انشالله که دیگه هم چیزی نشده باشه
بزار بخندم🤣🤣🤣🤣
من هفته های پایینتر بودم از پشت زمین خوردم چیزی نشد
لکه بینی یا خونریزی رو باید چک کنی
اگرم استرس داری برو سونوگرافی یا دکتر
و سرخود هیچ دارویی مصرف نکن طبق نظر کسی
نه بابا راحت باش
اگه لکه داری دردت شدید تر شده یا ادامه دار تکون نینی کم شده یا احساس نمیکنی خطر در غیر این صورت فکر نمیکنم
نترس فقط برو صدا قلب نینی را گوش کنم
برای اینکه خیالت راحت بشه برو سونو تا استرس ت ازبین بره
درد داری؟به پهلو چپ بخواب یکم استراحت کن حرکت بچه رو چک کن یه شیاف هم بذار اگر خیلی ترسیدی گلاب بو کن
برو بیمارستان سونو کنن
😂😂😂😂😂😂😂چیکار خروس جنگی داشتی آخه دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.