۱۰ پاسخ

اینو خریدم من براش دیروز

تصویر

اینم برا دختر من

تصویر

من اینارو گرفتم

تصویر

این با یک دست بلوز و شلوار و پیراهن

تصویر

منم توتاپیکام گذاشتم دوست داشتی ببین

این دوتا البته برای تابستون هم گرفتم همشو از خسروی خریدم پاساژ فردوسی اونحا.

تصویر

اینو گرفتم دوتام کادو گرفته

تصویر

من یه بیلر خریدم لباس زیرشم قبلا داشت با پاپوش و یدونه از این جلو دکمه دارا با شلوارش.

اینو گرفتم

تصویر

من واسه دخترم لباس نگرفتم لباس تولدش که فقط نیم ساعت توو اتلیه پوشید رو تنش میکنم یه کتونی و جوزاب شلواری خریدم

سوال های مرتبط