۳ پاسخ

عزیزم بچه با بچه فرق داره هیچ وقت فکر نکن چرا بچه ات کم وزن داره و….
دختر من۳وزن تولدش بود ۱ماهگی شد۳/۸۰۰شیر خودمم فقط میدم بهش و دکتر گفت وزنش خوبه

یک کیلو

پسر من ۳۲۰۰ بدنیا اومد یک ماهگی وزن کردم شده بود ۴۳۰۰

سوال های مرتبط