۵ پاسخ

اپتامیل بگیر یا ببلاک

ببلاک و اپتامیل خیلی خوبه

من اپتامیل پرونوترای خارجی بردم

من آپتامیل گرفتم میگن تخله یه کم ولی تعریفشو زیاد شنیدم

تو بیمارستان فک کنم نمیزارن شیر خشک ببری اگ لازم باشه خودشون میدن

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیان💙🧸 مامان دیار و دیان💙🧸 ۱۰ ماهگی