۴ پاسخ

من خودمو میزنم جدیدا😑راهی برام نمیزاره دست تنهام
واقعا خستم
جوری لج میکنه خودشو میزنه هرراهی میرم بی فایدس

کاش یکی بود کنارم بچمو نگه می‌داشت تا خونه تکونی میکردم

نزدیک بودی میومدم پیشت کمک

✋🤧💔

سوال های مرتبط